Contingut per abril, 2019

XV CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Un curs més la nostra escola ha participat en el XV Certamen de Lectura en Veu Alta que organitzen conjuntament, des del curs 2012-2013 , la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’ Educació amb l’objectiu de promocionar la lectura a tots els alumnes de Catalunya. Els quarts de final del Certamen varen tenir lloc el passat 3 d’abril a l’auditori Joan Cererols del Centre Cultural de Martorell. Volem felicitar a l’Inass de 4t i l’Aina de 5è  que ens han representat, per la seva dedicació i l’ entusiasme amb el que s’han estat preparant.

Us deixem una mostra de fotografies de l’acte.!

2 D’ABRIL DIA MUNDIAL DE L’AUTISME

En el marc del Dia Mundial de l’Autisme, us anunciem aquest col·loqui amb la RAQUEL MONTLLOR i organitzat per l’ ASSOTEA (Associació de Familiars de Persones amb Autisme), que tindrà lloc el proper dissabte 6 d’abril a les 11:30h a la Casa de Cultura d’ Abrera.

No us ho perdeu!!

DIA AUTISME CARTELL