Contingut per febrer, 2022

3 DE MARÇ XERRADA COL·LOQUI: EL PAS A LA SECUNDÀRIA

Per tal de fer un millor acompanyament a les famílies de 6è que heu de fer la preinscripció escolar per a 1r d’ESO, us convidem a la Xerrada-col·loqui DE PRIMÀRIA A SECUNDÀRIA. Parlarem del canvi d’etapa educativa que viuran els vostres fills/es i també dels canvis a nivell vital i familiar que aquest pas comporta.

Dia i hora: Dijous 3 de març de 2022 a les 17h

LLOC:  Auditori de la Casa de Cultura (C/Salvador Casas, 26)

La xerrada anirà a càrrec de l’ Equip d’Atenció Psicopedagògica de la Generalitat de Catalunya (EAP), la Tècnica d’Ensenyament Municipal. Donarà el tret de sortida a l’acte, la Regidora d’Ensenyament.

JORNA DE PORTES OBERTES: CONEIX-NOS!

Hola famílies!

S’acosta la preinscripció pel curs 2022-2023. Si esteu interessades a conèixer la nostra escola, cliqueu damunt la paraula Inscriu-te!! i ompliu el formulari d’inscripció a la Jornada de Portes Obertes del proper dimecres 23 de febrer a les 17:00 hores. Us ensenyarem les instal·lacions de l’escola i podreu conversar amb el professorat i amb algunes de les nostres famílies. Amb ells descobrireu totes les oportunitats que genera el nostre Projecte Educatiu!

Si no podeu venir a les portes obertes us oferim:

• Entrevista i/o visita personalitzada
  • Entrevista online

Truqueu i reserveu la vostra cita al 937785148. Ens adaptarem als vostres horaris!

CAMPANYA: CAMINEM JUNTS

La Xarxa socioeducativa de la infància i adolescència – Pla educatiu d’entorn ha iniciat la campanya “Caminem junts”. Aquesta campanya és el resultat de la feina conjunta de diversos grups de treball actius de la Xarxa Socioeducativa del municipi i té per objectiu acompanyar les famílies i convidar a la reflexió sobre diferents aspectes educatius dels infants (autonomia, seguretat i confiança, límits, implicació familiar…), especialment en moments clau com són l’entrada a l’escola bressol o al segon cicle d’educació infantil (P3).