Contingut per març 4, 2022

VÍDEOS EXPLICATIUS DE COM HEU DE FER LA PREINSCRIPCIÓ EN LÍNIA

Aquest any la sol·licitud de preinscripció l’heu d’emplenar i presentar en línia. Podeu fer-ho des de qualsevol ordinador, tauleta o mòbil amb connexió a Internet.

La sol·licitud de preinscripció d’educació primària, l’has de presentar del 7 al 21 de març de 2022 i has d’adjuntar-hi la documentació d’identificació o de criteris que correspongui. La documentació que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds, la pots afegir del 22 al 23 de març.

Si no l’has pogut presentar en les dates indicades, pots fer el tràmit del 27 de maig al l’1 de juny de 2022. En aquest cas seran sol·licituds fora de termini i s’assignaran posteriorment a les presentades en termini.

Us adjuntem uns vídeos que expliquen expliquen com ho heu de fer, quina documentació heu de presentar i com s’ha d’emplenar la sol·licitud.

COMENÇA LA PREINSCRIPCIÓ PEL CURS 2022-23

La Preinscripció escolar és un moment molt important per les famílies per això volem estar al vostre costat i acompanyar-vos durant tot el procés. Us guiem pas a pas durant tot el procés de preinscripció, perquè entengueu com funciona el sistema d’assignació de plaça als infants que accedeixen per primera vegada a l’escolarització en un centre educatiu determinat. De manera general, per a aquest any, són els nens i nenes que fan els 3 anys durant el 2022. És el cas del vostre fill o filla?

Pot ser que alguna família amb infants de 6 a 12 anys vulgueu canviar de centre educatiu per diversos motius: trasllat del domicili mobilitat forçosa de la família per qüestions laborals, o bé per la voluntat d’escolaritzar el vostre fill o filla en escoles amb un projecte educatiu més proper als valors familiars. En aquests casos, haureu de seguir els mateixos passos de preinscripció que els infants que accedeixen per primera vegada a l’escolarització. Comencem?