COMENÇA LA PREINSCRIPCIÓ PEL CURS 2022-23

La Preinscripció escolar és un moment molt important per les famílies per això volem estar al vostre costat i acompanyar-vos durant tot el procés. Us guiem pas a pas durant tot el procés de preinscripció, perquè entengueu com funciona el sistema d’assignació de plaça als infants que accedeixen per primera vegada a l’escolarització en un centre educatiu determinat. De manera general, per a aquest any, són els nens i nenes que fan els 3 anys durant el 2022. És el cas del vostre fill o filla?

Pot ser que alguna família amb infants de 6 a 12 anys vulgueu canviar de centre educatiu per diversos motius: trasllat del domicili mobilitat forçosa de la família per qüestions laborals, o bé per la voluntat d’escolaritzar el vostre fill o filla en escoles amb un projecte educatiu més proper als valors familiars. En aquests casos, haureu de seguir els mateixos passos de preinscripció que els infants que accedeixen per primera vegada a l’escolarització. Comencem?